frågor o svar

Är du kär? nej
Är du en sportfåne? nää
Är du röksugen? blää
Är du rik? tvärtom
Är du fattig? japp
Är du trött? aah
Är du shoppingsugen? jaa
Är du töntig? så töntig man kan bli
Är du ressugen? alltid
Är du skolsugen? ja faktiskt
Är du irriterad? lite
Är du festivalsugen? njaa
Är du alkholsugen? inte just nu
Är du saknad av nån? ja

 

Kan man vara vän med sitt ex? jag trodde det, men hade tydligen fel
Har du rökt: nej
Har du snusat: nej
Har du druckit: ja
Har du haft sex: -
Har du gjort något mer än strul: svar – ja.
Skulle du säga nej till sex idag? beror på vem som frågar 
Hur ska en kille vara/se ut i dina ögon: Ärlig!
Finaste komplimang du fått: har fått många fina komplimanger :)
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: hoppas inte
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja,
Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är mig själv 
Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir lätt svartsjuk eller avundsjuk
Bästa känslan: kärlek, helt klart!
Värsta känslan: svek
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: benen, magen och håret, bland annat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej

 

Bästa åldern? ingen aning har inte varit alla åldrar man kan va, men livet va lättare när man var mindre iaf
Hur sminkar du dig? mascara, rouge, eyeliner, foundation
När stal du senast något? ointressant
Vad sa du senast till vem? nej förlåt jag glömde
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Yes:p haha:)<333
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad drack du senast? cider
Håller du det städat? nej
Är du blyg? ibland
Vad gör dig lycklig? äkta vänner, roliga personer, kärlek, lycka, "överraskningar"
Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? absolut! tre tatueringar och en eller två piercingar vad jag vet just nu
Hur många barn vill du ha? tre
Har du busringt någon gång? hihi aaah

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0