yeah

Jag har duschat och gjort mig lite klar. Snart ska jag ta med älvira och möta syster så ska vi gå en liten promenad. Sköööönt!!! Men kallt. Känner att jag vill prata om allt men ändå inte, men det ska iaf bli skönt att få ta en promenad nu på dagen :) Sen drar vi hem hit och jag ska packa klart det sista och städa lite inför tonight, sen drar vi oss hem till henne och mer får ni inte veta :) Jag vet inte om jag kommer skriva ut vad jag ska göra ikväll och inatt, för dels vill jag inte träffa vissa personer och sen vet jag inte om vissa som inte bör läsa denna blogg läser iaf, för om det är så och jag skriver vad jag ska göra kan jag ligga risigt till, heheh ^^ Men jag kanske berättar nästa år :D Nu ska ta på mig min nya jacka och sedan gå ut, får höras senare :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0