hej pms barn

Fööörlåt för att jag inte bloggat nått idag! Men har verkligen inte haft tid..
Skoldagen har varit rolig och jag har haft världens humörsvängningar, synd för er som missade det asså! Kan ju säga att det var mest på kemin :p
Runt halv fem gick jag ut med älvira och lovisa :D Riktigt kul och alltid lika trevliga samtal, haha. Vi träffade på en sur gubbe också :P Sen hade vi ett lite annourlunda, men intressant snusk prat i slutet, haha, eller vad säger du lovisa? :p Har även läst en massa historia och har äntligen fått en sak jag inte fattade förklarat :D Och vid halv åtta satt jag då i soffan framför tvn och kollade på paradise hotel såklart! :D Fick även sällskap av martina, två katter och en hund i soffan idag :)
Mamma berättade vid middagen idag att jag ska till tandis imorgon på morgonen, men jag kan inte då?! Sen skulle jag få ta mig till skolan själv efter och ja det blev lite panik då, men vi löste det tillslut :) Dessutom har jag fått ont i handleden och tummen idag, så har svårt att greppa saker. Så har lindat in handen i bandage nu, så det går lite segare att skriva -.- obekvämt som fan också.. Men ja, det känns bättre nu än förut när jag ska ta tag i saker iaf (misstolka ej). Och när jag ändå berättar lite om lite allt möjligt kan jag ju då berätta att jag typ kall svettas just nu, måste kolla tempen tror jag och en massa annat skit. Mår verkligen inge bra just nu asså. Avslutar inlägget med två bilder till er som klagar så mycket på att vi inte har många bilder. Men asså man pallar ju inte ta en massa, gör typ aldrig det nu för tiden, men jaja här har ni.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0