saknar malta

Har precis kollat igenom alla bilder ifrån när jag och min kära fru, som vi brukar säga, var på Malta i somras. Jag gick fan i kort klänning där eller i bikini på stranden och ändå typ dog man av värmen :o Nu har man på sig tjocka lager med kläder för att inte frysa, vilket man typ gör ändå, eller iaf jag. Tänkte visa några av alla bilder jag har.
första bilden är i köket där vi alltid åt. andra bilden är våran mamma som vi hade på Malta med hennes två barn. tredje bilden är en liten del av mitt och lysells rum där vi sov. fjärde bilden är en skylt vid våran såkallade "upphämtningsplats/busshållsplats" vi satt alltid under eller precis framför den och väntade på våran buss som skulle komma och hämta upp oss.


första bilden är på mina fötter i stranden, haha. andra bilden är på mig och lysell i vattnet på en av Maltas stränder. tredje bilden är jag, i väntan på våran buss, sista kvällen på Malta, ser ut som jag har jättekonstig frisyr men det blev så när jag förminskade den så mycket.. fjärde bilden är jag och lysell som sitter och väntar på bussen någon kväll. femte bilden är på våran ledare, supersnäll va hon! femte bilden är jag på en annan strand på Malta, näst sista dagen tror jag det var (förlåt men va tvungen att täcka mitt ansikte) men kolla hur brun jag var!!! sjunde bilden är på en glass som vi köpte när vi var på stranden en dag. åttonde bilden är också på mig, skulle kolla hur brun jag hade blivit :p och ja som ni ser, så hade jag fått en liten rand, hehe (och nej det är inte svett på min rygg, jag hade precis kommit upp ur vattnet och så lyste solen :)) shiiet vad jag saknar!!!

min resväska och mitt handbagage innan jag åkte


vi fick rosa "badband" när vi va på ett äventyrsbad


familjens uteplats

vi va på en delfinshow, haha, såå söta :)


sjukt härligt vatten på comino, en av Maltas öar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0