ändrade planer

Försökte ladda upp bilder på min hårfärg nu och hur det såg ut då jag var brunett, men nej såklart ska det inte funka! Asså vill Gud straffa mig på nått sätt eller? Seriöst. Bara problem hela tiden.

Det blev ingen utgång ikväll, vi ska hem till helsing istället. Men varken jag eller Z har någon mat hemma så vi drar iväg och äter iaf, sen åker hem vi hem till helsing. Shiit vad rörigt. Men ska tänka positivt, det blir kul! :D
Ska börja platta håret nu, funderade på att låta det vara som det va men nej, tog fram plattången iaf :p Hörs senare ikväll, kommer nog hem rätt tidigt idag. Då ska jag även skriva om allt jag ätit, usch! Varför kom den här frågan den här dagen? På en lördag liksom.. jaja. Tyvärr inge bilder från mig nu, eftersom Gud inte är på min sida idag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0