ingen människa är perfekt

När man precis kommit över ett problem, kommer ett nytt. Finns det bara massa problem här i världen eller?

Gud jag blir sjukt avis på de som precis färgat håret sådär fint mörkbrunt. Jag skulle ju göra det förut, men ångrade mig sedan. Åhh, jag vill ha mörkbrunt hår nu. Men när jag haft det i typ en månad så kommer jag vilja ha mitt blonda igen och det blonda är lättare att ha, asså man behöver inte hålla på och färga håret varje månad liksom, plus att det kommer vara svårt att få tillbaka exakt den här färgen jag har nu om jag skulle färga brunt.. Dessutom vill jag ha långt blont hår till balen i slutet av nian. Och ibland ser jag bilder på de med långt blont hår, och tänker gud vad glad jag är över att jag har blont hår (och jag kommer skaffa långt hår sen). Och när jag frågar andra som sett mig i brunt säger de att jag ska ha blont, men de som inte sett mig i brunt tycker jag ska färga brunt. Usch vad det här är jobbigt.. hur ska jag göra?? Om ni har någon åsikt, kommentera!!!!!
Det överst, i kursiv, handlar inte om hårfärger, utan om personer.

Jag kom iaf ut från duschen för ungefär 25 minuter sen och har nu precis klätt på mig och ska snart börja sminka mig och så. Musiken på spotify går hela tiden, häärligt! Min brorsa drog nyss och gissar på att min andra bror ska dra snart också, eftersom han också håller på att göra sig klar och mina föräldrar är inte hemma. Hela (eller ja halva nu då, eftersom vi renoverar hela övervåningen) för mig själv :D + musik på hela tiden. Nej, men när man pratar om trollen, min brorsa kom precis in och sa att han åker nu han med och att jag inte får glömma att ge lilla älvis mat. Najs att fixa sig när man är själv hemma och musiken bara går.
Shiit, vad långt det här blev nu då, förlåt, har för mycket i mina tankar just nu :p Skriver lite innan jag åker sen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0