allmänt

Jag orkar inte riktigt skriva nu, så gör ett test istället som lite omväxling :) taget från en kompis blogg :)
Ska kolla om "årets test" finns där också så ska jag göra det innan detta år är slut :)

Druckit alkohol? jaa
Rökt vattenpipa? nej
Fått ett sugmärke? yes

Gjort ett sugmärke? aah
Har haft oskyddat sex? japp 
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? nej, inte seriöst 
Gjort något dumt? det har jag säkert
Gjort något som du ångrar? måånga saker, gör det typ hela tin
Strulat med ditt ex? vi va aldrig tsm men ja

Fixat dig i flera timmar? några timmar ja
Gråtit inför mer än 10 personer? japp 
Smygit ut? heheh
Sovit brevid någon av samma kön? aah

Sovit brevid någon av motsatt kön? yes
Lekt med någons känslor? nej inte med flit iaf..

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? aah
Gråtit dig till sömns? Ja, men det va förut
Gråtit framför någon du älskar? jaa, gråter lätt utan anledning
Kysst en tjej? pussat :)
Vaknat av att du gråter? nej men har vaknat upp och haft tårar i ögonen :p
Skrikit ord som hora och slampa till någon? oseriöst ja
Slagit någon på skoj? jaa :p

Blivit slagen på skoj? måånga gånger :p

Lärt känna över 10 stycken nya människor? ehm ja
Gått bakom ryggen på någon? sånt vill man inte minnas, men ja för längesen
Badat i havet? japp :D
Har haft snöbollskrig? jaa men jag suger på't så det är inge kul xd

Sett en hel fotbollsmatch? aah men inte varit särskilt intresserad heela matchen xd
Inte sovit på en hel natt?
jjadå
Varit på sjukhuset?
ja opererades som barn

Sovit i över 12 timmar? aah

Sett en film mer än 10 ggr? jaa
Tagit någon på röven? hihihi aah :$

Lärt känna någon via internet? aah :o
Velat dö? förut när alla höll på om sånt
Fått ett IG?
nää
Fått ett MVG? aah
Åkt buss i över 10 timmar? hmm.. aah husbil
Varit ute en hel natt? aah hihihi
Blivit tagen av polisen? heheh aah fast det va inte så jätteallvarigt tycker jag
Skällt ut en lärare? nej jag är en snäll flicka, skäller inte ut folk

Fått en utskällning av en lärare? när jag va mindre
Svikit en vän? jag tycker inte det iaf
Blivit sviken av en vän? ja, men det är väl ingen vän egentligen då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0