jobbigt

Åh vad mysigt det lät lovisa :) Guu så avis jag blev!!! :( Men mamma och pappa har iaf bestämt sig för att inte bara vara hemma på julafton, så lite traditionellt kommer det allt bli för mig i jul :)

Har precis kollat klart på filmen som jag började kolla på igår. Funderar på att äta snart, eftersom jag ska iväg senare och min familj skulle typ äta om två timmar och dessutom pallar jag inte vänta i två timmar på mat som jag ändå inte tycker om. Men nää nu verkar det inte som att jag ska iväg ikväll iaf, får se hur lång tid det tar. Annars går jag väl till någon annan, pallar inte vara hemma ikväll igen :p Har inge mer åå skriva nu, är fortfarande irriterad så det är inte sådär jättekul.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0