update

Har ätit, kollat på filmerna och börjat fixa en sak sedan sist jag skrev. Kan tyvärr inte säga vad för sak jag börjat med för att personen som inte får veta läser denna blogg... :) Så synd för er :) Men iaf, de va typ tre bra ifrån julstrul, fast filmerna suger eftersom jag var tvungen att filma med mobilen, kameran dog precis när jag skulle börja filma :( När jag ladda över bilderna till datan hittade jag bilder från skolavslutningen på mig och lysell :) Kommer ihåg hur vi alla fyra stod och sminkade oss på morgonen och gick till skolan i bara klänningar!! Nu skulle man typ frysa ihjäl om man gick omkring så och folk skulle typ tro att man va dum i huvudet eller nått :o:p
här är bilden, rätt mörk jag vet men
ni behöver inte bry er, för den
är till mig och lysell :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0