gott och blandat

Usch vad problem det ska finnas här i världen då. Jag önskar att jag bodde på ett problemfritt ställe, där alla va som jag vill att de ska va :( Tomten, kan man få det i julklapp?? (a) Nej, men seriöst blir så trött på folks beteénde och att alla typ ee blinda med vad de gör och att alla säger så mycket skit som dem senare tydligen glömt att de sagt.
Tjaa, jag ee på bästa humöret :D Nej, men jag orkar inte ta upp det här :) Men paradise hotel idag va iaf supeer :D asså riktigt najs! Hahah, fick precis ett roligt sms av lysell, haha du ee så rolig du, fick mig på bra humör, tack älskade fruu :)<3
Nej, nu ska jag prata med mina föräldrar och berätta för pappa mina betyg den här terminen, hoppas han blir stolt över sin lilla prinsessa, hahah, som han alltid kallade mig när jag va liten ^^ Nej, men ska prata om lite saker med dem. Funderar på att göra ett tidsinställt inlägg senare också, tills imorgon, hmm, nått att fundera på + vad vi ska göra åt bloggen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0