dag 01 - presentation om mig själv

Jag heter Mona Kjellström och är född 1995, är alltså 15 år. Jag bor i Huddinge och har bott här i hela mitt liv. Har dock flyttat en gång när jag var nio månader. Jag trivs sådär i Huddinge. Älskar det men ändå inte. Så när jag nästa år ska börja i gymnasiet kommer jag ej att gå i Huddinge. Känner att jag behöver lite omväxling och lära känna nytt folk :) Som person är jag väldigt glad och älskar då det händer saker. Jag blir väligt lätt svartsjuk och avundsjuk eftersom jag själv gillar att få uppmärksamhet. Med vissa är jag väldigt social, men med andra kan jag vara väldigt blyg, det beror på liksom. Ibland kan jag även vara ganska speciell, men jag vill liksom inte vara precis som någon annan. 
På min fritid brukar jag oftast gå ut med min hund, vilket nog alla redan vet. Jag brukar även umgås med mina vänner, sitta vid datan och smsa såklart! Jag typ älskar att smsa och är typ smsberoende. Varför jag är det och hur jag blev, det har jag faktiskt ingen aning om. Sen älskar jag ju att hitta på galna saker och inte bara sitta hemma. Men ja det var väl lite om mig. Fråga mer om ni undrar nått mer.
puss


inte direkt nyaste bilden, men
jag tror redan att typ alla vet
hur jag ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0