upp till er

Fan vad kul det skulle va med frågestund asså och ja statistiken är ju på medelnivå nu så kanske det passar bra.. Men vi har bara fega läsare så kommer nog inte få särskillt många frågor och då är det ju bara riktigt tråkigt asså :( Men vi kan göra såhär, ni som tycker att vi ska ha frågestund kommenterar i det här inlägget och får vi inte några kommentarer typ så skiter vi it helt enkelt. Japp så gör vi :) Bara att skriva vad Du tycker när du läst klart det här inlägget då :)
Lovisa jag gillar att du uppdaterar bättre idag :D och att du iaf lägger ut bilder ;) Snart är det mat :D Mamma skulle göra hamburgare och pommes till mej, hihi ^^ Bara så att alla vet vad jag ska äta till middag idag :D
Måste handla julklappar snart också juu :o Och sen be mina brorsor beställa väskan som jag vill ha :D Sen en sak jag verkligen MÅSTE göra.. Det är att skriva till min malta-familj och skicka ett foto på mig. Jag lovade min malta-mamma det och känner mig verkligen jättetaskig. Nej, gud får typ värsta dåliga samvetet när jag bara tänker på det. Ett halvår har gått.. Nej usch och fy på mig. Jag ska skriva till dem och skicka ett foto på mig och önskade dem a merry christmas! MÅÅÅÅÅÅSTE verkligen göras. Fast tror jag fixar allt jag behöver göra i helgen.
Glöm inte att skriva om Du tycker vi ska ha frågestund eller inte. Nu vare tydligen mat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0