tredje advent

Nu har jag ätit middag, var hungrig redan vid fem men nej de ville fixa klart några saker i köket först. Nästa helg kanske vi kan börja äta inne igen, beronde på när elektrikern kommer och lite annat. Ska bli såå najs asså!

Jag har fortfarande ont i magen och det är riktigt jobbigt, vet inte varför jag har det asså :o Mystiskt... Sen har jag fått ont i handleden igen, lite smått i tummen också, jävla sms tumme asså! Om det nu är det. Annars vet jag inte vad det är nu, för det är tredje gången jag får såhär :o Men iaf, nu har jag koll på allt jag ska ha med mig till skolan imorgon. Lite annorlunda saker att ta med nu när det är lucia. Jag ska då va tomte och kommer gå in på höger sida, så alla i skolan, sätt er på höger sida vid gången :D Men det pinsamma är att jag glömde pappret med alla låttexter och jag kan inte alla, så kommer sitta där och typ sjunga fel eller inte sjunga alls, hur som helst kommer jag iaf göra bort mig :$ Det sköna med att vi har lucia är att vi börjar senare, kan gå upp en hel timme senare än vanligt!!! Sen slutar vi tidigare än klassen också, haha. Vi har inga lektioner, bara tre "uppvisningar" eller vad man nu ska säga sen en och en halv timmes lunch, då vi nog drar hem till någon och äter. Jag säger bara att det kommer bli en riktigt najs dag imorgon :D förutom att jag missar kemin.. :( Haha.
Nej, nu avslutar jag det här så ska jag börja på ett nytt, som ska handla om vad jag har i min handväska ;)
puss


har bildbrist typ jämt, eller iaf på helgerna,
så den här får duga så länge
bättre än ingen alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0