tråkigt inlägg

Har asont i huvudet och i magen och är sjuukt trött. Förlåt men har verkligen ingen blogglust just nu. Funderade på att stanna hemma från skolan idag men kom på att vi hade idrott plus spanska prov så det va bara att pallra sig till skolan -.- Kunde knappt sitta ner förut heller, typ värkte i hela ryggen och nacken så pappa satte nån magnet där och nu känns det bättre. Men har fortfarande ont i tummen/handleden och nu vet jag varför.. jag smsar för mycket. Men jag tycker inte alls att jag smsar mycket, förut gjorde jag det men gör typ aldrig längre :( ... men har ändå fått nått fel i muskeln.. Vet att ni ville veta :D
Dag 08 och 09 var tråkiga så jag skiter i dem och fortsätter imorgon istället :) Asså guu pallar inte med skolan imorgon, är typ sjuuk! :( Men nej jag ska gå iaf. Godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0