Torsdag

Tjollahopp!
Sitter i mitt rum och snurvlar, medan jag lyssanr på Kim Novak, tittar på Kim Novak och skriver en "analys/utvärdering" av Kim Novak.... det var en jääävla massa Kim Novak, skriver också en Novell för den delen....
OCH jag har börjat på min Novell! Nästa vecka äre Historia prov, ska väll bli helt ok. Vi var inne med klasse idag till Riksdagen, det var skit kul. Vi blev indelade i olika grupper. Jag, Ellen, Leo, Jacb, Ingela och Felicia kom i en grupp Värdepartiet tror jag det var..... vi kom på olika argument om att inte operera in microship in i kroppen för att analyser sjukdomar eller nått sånt. Samt förbjuda klotter. Det blev lite debatt och det var ju skoj! Efter det kände jag mig kraslig så jag drog hem. Nu har jag ont i halsen och mår illa.... fick en lite uppstötning när jag hade ätit och höll in en spy attack, härligt! Men imorgon ska jag till skolan! .... Nej nu ska jag fortsätta att skriva, lyssna och skriva... PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0