Tjenixen!

Hej på er alla läsare!
Hur mår ni, själv mår jag fint! Haha, igår så gick det itne så bra för mig att lära mig God Bless Tge Broken Road på gitarr... den verkar lättare på piano :D Haha, snart ska jag över till Mona och då traskar vi tillsammans till Helswuscht.... sen vet jag inte vad som händer mer. Vi kanske tar en trip till Skärholmen, fast näää :) Haha. Jag och Mona kanske gör ett inlägg tillsammans hos Helsing, fast nää :D Haha, vi får se. Men nu ska jag kila.

PUSS på er, PEACE OUT :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv till lollo: men dom fick jag efter bilden togs :o

kan nämna dem i nästa inlägg :D

2010-12-27 @ 14:09:11
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0