telefonsamtal

Heelt jävla död är jag just nu! Plus huvudvärk på det och haft det i stort sätt hela dagen också :( Men aja, mamma ringde nyss haha, ungefär såhär lät det:

Mamma - Hej, kan du kolla om vi har blablabla i frysen :)
Jag - Mm.
Mamma - Hur är det :)
Jag - Jag är sjukt trött. Asjobbigt att gå ut nu i snön. Kan inte jävla plogbilarna göra sitt jobb eller? :@
Mamma - Aha..
Sen snubblar jag nästan på mattan, för att katten typ leker med den så kanten på mattan åker upp precis när jag ska gå där.
Jag - Jaa! Men vafan sotis (som katten heter) Du kan ju inte lyfta på mattan precis när jag ska gå där så jag snubblar på dej!? :@ Nej, mamma det finns inte blablabla i frysen, men det finns blablabla.
Sen går jag in i mitt rum igen.
Mamma - Okej, men det finns blablabla i frysen va? Om du kollar längst ner :)
Jag - Men ååååh, kunde du inte frågat det tidigare när jag ändå va vid frysen, nu måste jag ju gå tillbaka! -.-
Mamma - Namen stackaren då, är det jobbigt för dej :( ..
Jag - Jaa :( Nej, det finns inget i nedersta lådan och så sa jag lite till.
Mamma - VA?? Asså mona jag hör inte vad du säger, du bara babblar på.
Sen så sa jag om det igen och avslutade med HEEJ DÅ!! Så hon verkligen skulle höra vad jag sa. Och hon sa hej då jätteglatt. Varför driver mina föräldrar med mig hela tiden när jag verkligen inte orkar -.- :p

Nu ska jag gå och släppa in en liten snöig martina som jag tror kommer när som helst :) Hade massor att skriva men skriver det senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0