taget av - www.diamantlila.blogg.se

Sitter och lyssnar på impossible och orkar inte skriva nått speciellt nu och orkar inte göra nått heller så då kan jag lika gärna svara på lite frågor istället :) Ni måste inte läsa om ni inte vill!!!

Vad blir ditt namn baklänges? anom
Skulle du vilja vara längre? liiite :)
Skulle du vilja väga mer? nejtack
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du hade någon? om jag gillade han såklart
Kan du röra på öronen? ehm
Kan du slicka dig på näsan? aah faktiskt :D 
Kan du kolla i kors med ögonen? aah hihi
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? neej! inte om jag inte sover :)
Kan dina vänner lita på dig? ja. det kan de faktiskt!
Kan du sjunga? alla kan väl sjunga, frågan är hur bra det låter ;)
Kan du tänka dig att pierca naveln? yees
Kan du vara i en affär utan att shoppa om du har pengar? kan kan jag
Har du någonsin haft sex med någon? aa
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej för det är min sysselsättning nu
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja

Har du ljugit på någon fråga hittills? nej
Vilka är dina bästa vänner? några stycken
Vem älskar du? många
Vem pratade du senast i telefon med? dolt nummer
Vem har du en liten crush i? hehe
Vem är snyggast i världen? jaag?
Vem kysste du senast? nämner inga namn :) 
Vem kan berätta allt för dig? A.L.L.A
Vem kan du berätta allt för? tror inte jag kan berätta exakt allt för någon, men kan prata med många om mycket
Vem hatar du? ingen faktiskt
Har en dröm gått i uppfyllelse? en dröm för längesen ja 
Tycker du att sengångare är söta? kanske
Har du någon gång testat karate? inte så att jag gått på det
Första sporten du gick på? gymnastik :D
Vad längtar du mest till just nu? jullov och ett nytt år :D
Hur gammal har du tänkt bli? 99 år
Vilket program är bäst? paradise hotel 
Vad åt du senast? frukost 
Vad är du mest rädd för i hela världen? att bli våldtagen av en äcklig gubbe när jag är ute på natten
Snyggaste läraren? tänder inte på mina lärare?
Är du mörkrädd? japp
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? varje dag? 
Har du gråtit i skolan nån gång? ja det har jag
Vilket land vill du åka till? USA
Vad ska du göra NU? göra klart det här
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? aah, just nu faktiskt :)
Har du sett din bästa vän gråta? ja
Har du fått någon komplimang idag? nää :(
Är du polare med grannarna? ara 
Vilka språk talar din mamma? svenska, engelska, tyska och lite spanska
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? eeehm, förra helgen kanske??
Gay? nej
Suger det här? nää :)
Har du varit på stranden? aah och det är najs
Har du haft en stalker? säkert..
Minns du din/dina musiklärares namn? aah, ulla, erik, camilla
Har du varit på ett party? aaoh
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? kanske, men hellre delfiner :)
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? vem är du?
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? behövs inte :) <3
Vem är den senaste kändisen du rörde? Z (i framtiden) ;)
Vad ska du göra efter det här? vet inte :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0