Statistiken har höjts!!!!!!!

Hej hallå där!!
Nu hade jag tänkt att blogga lite, ska snart platta håret sen blire bums i sängen! Har precis skrivit klart min slöjd "uppsats". Det tog mig 1 timma och 15 minuter. Den blev helt säääär men detta var i sista sekunden.... men jag blev i af nöjd. Har hunnit duscha, käkat och spelat in min systers låt till en mikrofon. Den var skiiiiitaaaa bra, hon har skrivit tex, och melodi heeelt själv. Hon går i musik gymnasium. Kanske får lägga upp det här sen, får väl ta och fråga. Jag har faktiskt inget att skriva. Jag fattar inte hur Mona kan ha något intressant att skriva om i varje inlägg, plus att hon gör typ 5 inlägg mer än mig per dag. Haha, buuusiga Lovisa! :)
Haha, i mitt Kenza inlägg vare bara 2 som hade kommenterat. Så det är bara TVÅÅÅÅ STYCKEN som tycker Kenza är fin av alla våra besökare. Apropå besökare så har statistiken höjts, det tackar vi för. Snart kanske vi äntligen kan ha en frågestund, duuu som ville de! :) Aja, nu ska jag inte tråka ut er, bjuder på två söta bilder på mina vänner,
Julia och Ludvig.... JULVIG! :) PEACE !


Julia och Luddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0