städning

Asså lovisa vi skulle ju ha frågestund. Men inge kul åå ha det nu när statistiken sjunkit med typ hälften :( ... Och hade du också sovmorgon idag till 10.20 :o Du kunde ju sagt nått.. :p

Aah men nog om det. Gjorde i ordning ett fotbad till mig själv och sätte mig framför tvn, sköönt att bara vara ledig för en gångs skull :) Efter det fortsatte jag städa mitt rum, eller aah typ slänga alla kläder i smutsen :p Sen så dammsög jag mattan i vardagsrummet och min egen matta, så nu är den helt svart igen :D och sen så dammsög jag en annan liten rund matta som också behövde dammsugas. Sen så fixade jag lite bland mitt smink inne på toan och tog in alla smycken till mitt rum igen. Blir ofta att jag lägger mina halsband och ringar inne på hyllan på toan istället för i mitt rum, sen så blir det alldeles för många och ibland kommer även katterna och tar ner dem med sina små tassar och så hittar man dem på golvet, eller också försvinner dem, så det är bättre att ha dem i rummet :) Så ja, idag har jag verkligen bara städat och rensat och sånt där som jag även skrev tidigare. Min mamma tyckte att det var trevligt att se mig i lite arbete, haha. Som om jag inte arbetat tillräckligt här hemma asså.
Nej, nu skulle hon tydligen ha hjälp också. Snäll som ja ee så hjälper jag ju henne såklart. Sen hoppas jag på mat :D
puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så Mona, man kan se ditt golv nu ??? Det är ju trevligt om vi ska fota hemma hos dig :) <3

2010-12-14 @ 18:29:55
URL: http://monaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0