söndag

Godmorgon! Eller kan man säga det när klockan är nästan halv två??
Men iaf.. När jag vaknade imorse hade jag fått världens förskylning! Buhu :( .. Jag har ont överallt i kroppen och är sjukt seg och sjukt trött. Det gör ont i huvudet, magen och halsen. Jag tror jag är på gränsen till att få feber.. Men jag följde med mamma för att byta ut min necessär, sen kollade vi på jacka till älvira, haha. Hon blir så kall nu på vintern, gulli plutten! :) Sen skulle vi handla lite också, fyfan vad jobbigt det var att hålla på att åka runt över allt och sätta sig i bilen, gå ur bilen, in i en affär, tillbaka till bilen, ut ur bilen osv. Nej, då kände jag verkligen bara för att åka hem och lägga mig i soffan framför tvn. Nu är jag äntligen hemma iaf och snart kommer bror och martina hem hit också, ytterst trevligt! :)
Idag ska jag bara ha en riktig chill dag och vila vila vila, för imorgon ska jag träffa helsing och lovisa :D förhoppningsvis kommer det upp en header snart då och lite bilder ;) Men nu ska jag först kolla lite bloggar, sen ska jag ta med mig min mobil och mina halstabletter och decka i soffan :) Juste har fått sms tumme nu igen.. Måste göra nått åt det asså, men inte nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0