Sodastream!

Danne hade köpt en Sodastream till mami i julklapp! ÄÄÄÄÄÄNTLIIIIGEEEN!!!! JAG ÄLSKAR SODASTREAMAT VATTEN! Vi har ju haft en hos pappa, så det är ju inga problem. Men när jag frågat och tjatat om att vi ska skaffa en sodastream här hos moder-jord så har dom sagt, neeej, vi gillar inte sånt. Usch vi har så mkt grunkor. Nej tar för mkt plats.... SUCK -.- Well, well! Nu ahr vi en, mmm mmmm... Så gott!! Ville bara förmedla det till er!
Precis som Mona säger, vi är sjukt häpnade över så mkt besökare. Frågan är vart kommer ni ifrån? :)
Vi kan ju ha, en "Dagens fråga"! Vi kör det i ett annat inlägg så får jag fortsätta med mitt skit här!
Fast jag har ju inget mer att säga, så vi säger såhär... PEACE!



Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

åh, sjukt snygg och bra blogg asså :D

2010-12-26 @ 03:08:25
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0