Snart kommer våra fans upp på vår blogg!

Japp, så lyder rubriken. Jag har nämligen gått runt och filmat många i vår skola med min mobil och sag att dom ska säga: "Läs monaochlollo.blogg.se" Haha, och dom gjorde det, dom flesta i af.....
Dagen har annars rullat på bra. Sista lektionen var eng, vi gjorde övningar inför Nationella..... Så jävlans seeegt. Jag som har gått och oroat mig för att Nationella Proven ska vara typ döden, men det är ändå inte så hemskt. Hihi, nu när jag kommit hem hat jag och mamma pratat gymnasier, hur vi ska göra om mitt rum och julklapps inköp till olika familje medlemmar :) Mamma gav också tips till bloggen, haha hon ba: " Lovisa, du och Mona borde ha en positiv blogg, bara skriva om positiva grejer!" Haha, det ända vi skriver om är pluggandet och det är ju inte speciellt positivt.... nej nu ska jag snart städa för imorgon kommer det gäster och så ska jag ladda upp videon!!!!!!!!!!!!!!! :)
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0