snart är 2010 över

ÅRETS TEST

Hur har året 2010 varit för dig? Blandat. Både bra och dåligt.. men jag har lärt mig en massa, förändras mkt, insett vilka som jag gillar och inte gillar och kommit närmare dem jag gillar
Bättre än förra året? Det här året har det hänt mer än vad det gjorde 09 så ja
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Finns väldigt mycket jag aldrig kommer att glömma!
Har du flyttat under år nolltio? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Jag har mina favoritlåtar i perioder
Isåfall vilken? -
Har du kysst en främling? Nej det kan jag inte påstå

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit nolltio? Underbar då allt va bra, riktigt helvet då det tagit slut
Har du varit kär? aah
Har du sagt jag älskar dig till någon? yees
Har någon sagt jag älskar dig till dig? japp
Har du haft ett hemligt förhållande? Kanske det

SORG&HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Tyvärr ja.. men som tur är lever de idag!
Har någon i din släkt avlidit? aah..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Ja, jag är en tuff liten tjej ;)
Varit i slagsmål? nää


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? ja
Isåfall vad? Mycket
Har du skämt ut dig? Kan man säga
Har du ljugit för en vän? Hoppas inte det
Har du varit ute en hel natt? aah
Har du blivit tagen av polisen? Inte detta år
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med ngn av samma kön? yees

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? källbrink
Har någon varit elak mot dig i skolan? ja.
Hatar du ngn på din skola? nej
Har du gjort ngt framsteg? många
Haft alla rätt på ett prov? Nej inte vad jag minns

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? Japp
Har du förlorat en vän? Ja, fast vet inte om allt bara va fejjk..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Aah, jättekul!
Har du ljugit för en bästavän? Ja, men för mitt eget bästa. Ingen vet allt om mig och kommer aldrig att göra! Men inte ljugit på taskigt sätt liksom :) sån är jag inte..
Har du haft ett förhållande med en vän? japp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0