roligt och gulligt

Haha jag kom ihåg att fråga pappa efter ett lås till skolan iaf :D frågade så fort han kom innanför dörren :D Först hittade jag ett, men det va för fult tyckte jag, så hittade jag ett annat, sen kommer han och bah är det rätt storlek eller vill du ha ett lite större, så tar han fram värsta stoora hänglåset haha xd Sen när han började kolla i en annan kasse så hittade han sina små gosedjur sen han va liten, de va typ pyttesmå och sen hittade han världens minsta kortlek, hahaha. Ni ska få bild på grejerna :p Men ser dock inte lika bra på bild som i verkligheten, men det va roligt iaf :)
det lilla låset är som ett vanligt
lås, som de i skolan liksom
gosedjuret är ganska litet
så fatta hur liten
kortleken är
hahah
Pratade nyss lite med martina och hon visade vad hon gett min bror på deras ett årsdag, typ världens gulligaste sak ju!! Hon beställde några foton som de tagit så länge de känt varandra. Sen hade hon sätt dem i ett typ album fast finare och mer modernt och skrivit massa saker och så, bl.a. ett sms som hon skickade till han typ precis i början. Guu de va verkligen jättefint. Ni förstår säkert inte, men jag känner ju både min bror och martina och såg ju presenten i verkligheten. Vissa saker hon skrivit va ju även jag med i, t.ex. resan vi gjorde i somras, som hon var med på. Så ja, det va iaf väldigt gulligt tycker jag :)
Va tydligen tvungen att ta undan mina skolböcker nu, så skriver mer imorgon. Så säger godnatt redan nu. Godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0