Riktigt svår träningsutmaning

Alla som kan den här övningen måste typ vara biff. För jag klarar den inte... :D
Kommentera om ni klarat den, den är fan as svår. Kommentera även vad ni tyckte
om tränings utmaningen. Vi kanske ska lägga upp hennes träningsutmaningar här
på bloggen??? Vad tycker ni, så får ni se om ni klarar dom, eller är det bara töntigt?
Den ser lätt ut men är skit svår! Man ska typ lyfta upp hela kroppen med handflatorna
och typ tårna. Hennes coach klarar den men inte hon... ta en titt!!!! :)
Nu ska jag faneme snart sova, PEACE!

p.s. Imorgon kör vi igång med en frågestund,
jag tycker ni kan ladda upp med frågor!
Söv sött hörn, och simma lugnt ♥




UPDATE!
Min kära vän Andy kunde den inte....trodde han var mer biff... ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha den var ju svår! Funkar om man inte börjar liggandes men det kanske är poängen? :D <3 <3

2010-12-17 @ 23:16:49
Postat av: Alex

Den var jobbig efter att jag hade gjort 15 st! <3

2010-12-18 @ 02:15:07
Postat av: Lovisa

Emmy: Man ska ju börja liggandes, inte glida ner ;) HAHA <3

Alex: biffeN nummer 1 ? <3

2010-12-18 @ 10:27:04
URL: http://monaochlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0