random

Jävlar vad många nya besökare!! Är på lite bättre humör nu, men är ändå lite borta. Asså det är svårt att förklara men har för mycket i mitt lilla huvud just nu och är halvt irriterad men samtidigt glad :p Hmm.. jobbigt läge.

Längtar tills min väska kommer, som mina brorsor bland annat beställt till mig i julklapp :) Haha en annan sak som är lite rolig. Min mamma hade beställt två grejer som julklapp till mig i början av december, men hon hittade bara en av dem förut, haha. Så har fortfarande inte fått den andra :p Men mamma jag förstår dig. Det har och är fortfarande stökigt här hemma, framför allt på hela övervåningen, men snart är köket klart iaf! :) Bara resten kvar då.. Nej, nu ska jag fixa lite och bli på bättre humör. Hoppas den här konstiga känslan är över imorgon. Btw, äre bara jag som saknat julkänslan i år??
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0