PULKA TIMEEE!!!

Haha, eller rättare sagt, plast påse time!!!!
Hej hallå, jag och Mona var ute för ett tag sen med Älvira. Hon hade med sig en plast påse som vi åkte på, sååå jäklans rooooligt! Film kommer upp om ett tag. Skolan rulla på idag. Kände att det gick bra på mitt SO prov idag, det var ju positivt. Asså, jag har massa filmer och sånt på min ipod men det fuckar så man kan inte ladda in filmer där.... :( Snart ska jag äta, min syster fyller år idag också så vi ska väl fira henne lite. Men skriver mer sen!
PEACE!


Helsing ville inte vara med på biiild!


Men fick nästan till en ändå! :)


Hihi, jag tog kort på Mona medan hon tog kort på mig... hoppas hon inte lägger
upp bilden på mig!!!!!!!!!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0