Paradise Hotel

Nu har jag kollat klart. LIN skulle vunnit, har hejjat på den kvinnan ända sen programmet började.... Emanuel hade liksom redan åkt ut en gång så kommer han tillbaka och vinner hela skiten... Aja, säger som Mona helder han än Kristin. :)
Nu ska jag platta håret, sen börja göra mig i ordning för sängen och sen natta mig sjäääälv. Det kan bli ett till inlägg från mig idag :D Kanske Mona också, vem veeet :) Imorgon är det ju som sagt Jul Strul. Yiiihaaa! Jag har längtat. Hihi, kan ju ta och filma lite, men jag antar att Monas kvalité blir mkt bättre eftersom hon har hittat sin kamera nu och jag har min unkna lilla mobil. Jaja, PEACE OUT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0