onsdag

Tjatja!
Sitter och smsar lite, hehe, älskar't. Nej men har faktiskt börjat städa mitt rum idag också! Sen har jag varit ute på en iskall promenad med älvira och syster :) Asså det är helt sjukt att det är så kallt ute! Och imorgon skulle det tydligen bli ännu kallare har jag hört :o
Jag Gick till skolan idag! Och jag Gick hem från skolan idag! Fett stolt :D Fattar inte varför jag väljer att Gå nu på vintern istället för på sommarn :s Haha. Men det är alltid kul åå gå med lovisis och joel. Fast lovisa va sjuk idag :( Men jag gick iaf med joel och på vägen hem hittade han sin sko haha! Han skyllde på mig att den va borta. Orkar inte dra hela storyn. Men aah det va lite kul, haha xd Sen tycker han att jag pratar som en gammal gubbe ibland också, man bah vaa?? :p Haha men joel som jag skrev på den där saken i skolan, du har skön humor asså! ;)
Ska fortsätta städa mitt rum nu -.- sen typ äta nått. Det är bara jag och min brorsa hemma så har ingen aning om vad vi ska äta. Men jag börjar bli hungrig iaf..
Lovisa och jag skulle börja med nån sån där sak då man skriver om en sak varje dag. Men eftersom lovisis inte bloggat nått idag så vet jag inte. Men lovisa du får börja iaf så gör jag efter dej ;) hihi. Men bloggar senare ikväll igen. Och kanske har jag hunnit kolla igenom alla mina videos då ;) Men hörs senare.
puss

Kommentarer
Postat av: Till lilla snygg-mona :D

Använder du string?

Vad har du för trosor på dig idag?

rakar du dig mellan benen?

Brukar du onanera? :P



Jag hoppas att du svarar ärligt på alla frågor :D

2010-12-01 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0