mardröms natt

Ja, då va det ju då min underbara natt jag skulle berätta om. Det kanske inte låter så hemsk som jag tyckte att det var men ärligt talat, jag bryr mig ej! :)
För det första så frös jag. Men iaf.. efter jag stängt av filmen för att sova börja det typ kittla i halsen?? Sen blev jag jättetörstig, sen började jag hosta som jag vet inte vad, typ 24 också.. sjukt jobbigt, eftersom det gjorde så att jag blev pigg, men egentligen va jag jättetrött! Sen efter ett evigt kämpande så lyckades jag somna. Senare mitt i natten vaknar jag och kan typ inte andas för att näsan typ täppt igen, men jag pallar verkligen inte gå upp, för det gör ont i hela kroppen för att jag är så trött. Sen somnar jag om lite halvt, vaknar igen pga näsan, detaljerna skippar vi :) Sen somnar jag om och sådär håller det på ca fem sex gånger. Och efter varje gång jag vaknat tog det ett tag innan jag lyckades somna om igen, sen vaknar jag inte långt där efter -.- vet inte hur många gånger jag vänt på mig i sängen inatt asså?! Det gick ju inte att sova och då kan man ju inte bara ligga still?? Filten som jag hade låg tom på golvet när jag vaknade :o Men sen när jag vaknar på morgonen vid typ åtta är jag jättevarm, jättetrött och har ont i hela kroppen, ni vet sådär jobbigt ont? Och när jag vaknade tänkte jag bara neeeeej, vill sova mera, kommer va helt död idag annars, faaan jävla förskylning!!! Sen hade jag ju svårt att somna om riktigt bra igen. Jag tror att jag typ halvsov fast ändå sov fram till nio då jag hör att jag får ett sms och vaknar till, men orkar verkligen inte kolla. Somnar om till tio och ligger död i sängen till tjugo över då jag går upp och är helt seriöst d.ö.d. Kändes som om jag inte hade några muskler, eller okej.. det har jag inte annars heller då, men asså jag hade verkligen ingen ork. Skulle säkert inte ens klarat av att lyfta en penna då asså, så kändes det :o:)
Japp, det var min natt, hur har eran varit :)?
puss

Kommentarer
Postat av: joel

jag sov hos adde, det var mysigt , tack som frågar :) vi sov mest, men lite annat bus gjorde vi också hehe...

2010-12-28 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0