MUSIK!!!!!!!!!

Tjaaaa!
Jag får ta och blogga lite nu eftersom Mona inte mår bra. Krya, gullet!
Hittade ingen jacka idag men jag och mamma ska in och köpa en imorgon
eller på Söndag. En fjällräven blir det! Jag snackade med Julia nyss och
vi är jävligt taggade inför imorgon. För det första så har vi sovmorgon till
10 och för det andra så äre snöbollskrig på idrotten imorgon! På med täckisar
och skidglasögon! LÄÄÄTT! Haha, nej tänkte fortsätta på min musik grej, men
det går inte att logga in på fb och jag har sparat den där..... suck! Jaja, simma
lugnt nu folket! PEACE!


VAD INTE SÅ JÄKLA NEGATIV MONA!!!!!!!! PULLI PÅ DIG <3


Min stationära dator är fungerande och medan jag ändå höll på
att fixa med den och skicka över bilder från min bärbara
så passar jag på att ladda in lite halv gamla bilder :)


Haha, gamla bilder ♥


Pulli ♥

Kommentarer
Postat av: fsdfg

gulligulli

2010-12-10 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0