minnen

Försökte hitta en speciell video, så kollade seriöst igenom alla mina foton och dokument och hela skiten. Men ska be min kompis skicka om den videon plus alla bilder och några andra videos som jag inte fått än ;) Men när jag letade hittade jag iaf en video på mig och en kompis när vi hade åkt ner till nyköping och bodde i min kusins lägenhet för att träffa ett par killar hahah. Jag och två av killarna hade samma landställe, så ja vi kände dem typ :p Vet inte hur många gånger vi åkte ner det asså, hahah minnen för livet!! Tror vi åkte dit mer än 10 ggr och bodde hos någon i min släkt :p Jag kommer ihåg hur mycket vi pratade i telefon med dem när vi va här hemma i huddinge och när dem skulle spela match här i huddinge åkte vi dit, haha. Fan vad fega vi va asså. Vi sa varje gång att vi måste våga, gjorde vi det, naej :p Hahah. Guu asså vilket äventyr och vilket kaos det blev en gång då vi åkte ner då en till kompis till oss ville följa med, men hon fick inte så hon "rymde". Asså skulle kunnde sitta och skriva rena rama boken här, men känner inte för't och det är ändå bara jag och en till som verkligen fattar vad jag menar. Men här är videon iaf..

.
ni får vrida på huvudet och glöm inte att det här va för ungefär två år sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0