mina kusiner och min mobil

Aah, mina kusiner tyckte att jag hade ett väldigt humör idag. De frågade om det var puberteten, men sa att de inte var så i min ålder?? Haha. Men då förklarade mamma att min mobil gått sönder imorse och att jag inte klarade mig utan och jag sa att nej, men det är liksom värsta dagen det kan hända på!! Då tog min moster fram sin gamla sony ericsson, som jag nu lånar! Tack så jättemycket!! Måste bara lösa det här med min mobil nu.. För jag kan inte ha hennes hela tiden. Men eftersom jag har en annan mobil nu, så har jag inga nummer. Så jag tycker att alla kan smsa mig, 0768609030!! Taaack!!<3

Sen började mina kusiner som vanligt fråga mig och mina brorsor om tjejer och killar haha. Jag berättade ju senast för dem att jag träffade en och nu frågade de lite om det och sen helt random frågar min ena kusin mig och jag använder p-piller, haha. Ni är för roliga ni. Jag har garvat mycket idag asså! Mest då vi spelade bubblan :p Haha. Och när min morbror skulle gå in som tomte till grannarna men min kusins kille gjorde det iaf, orkar inte förklara allt här, men min släkt driver mycket och guu så roligt det var. Tack gud för att jag har en så otroligt rolig släkt! Roligare får man leta efter.

Har inga bilder, men har myyycket mer att berätta men jag pallar seriöst inte, förlåt men är inte på humör, samtidigt som jag bara vill skriva av mig allt. Men nej, ska försöka få tag på lite nummer nu.. tjejen som är beroende av att smsa... jo tack jag vet
puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken snygg bloggdesign! :o

God Jul förresten :) kram

2010-12-24 @ 23:22:07
URL: http://kajsawede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0