min dag

Nu ska jag berätta om min dag men tar det i punktform istället, annars blire så långt :p
  • Började med att jag vaknade, gjorde mig klar, vänta på bussen, kom försent till hk, bakade på sista hk lektionen
  • Hade spanska - sjöng sånger
  • Lunch, det va julbord - fick ont i magen av julmusten :(
  • Matteprov - gick inge bra, va tvungen att skriva mitt nummer till läraren för att få reda på mitt resultat under jullovet ;)
  • Kemi - helt okej, för typ första gången! :)
  • Sen slutade vi. Jag och några drog hem till alexandra - körde wii, asnajs, men satte i halsen en gång och skrek lite för mycket när vi körde super mario, hihi ^^
  • Gick till alex
  • Va hos alex, typ en och en halv timme
  • Mamma hämtade mig
  • Åt middag
  • Åkte iväg till media markt med mami och papi, drog även in på ikea i sista minuten
  • Kom hem och kollade några bloggar, även lite på facebook
Ja, det va typ en sammanfattning av min dag idag :D Ska tvätta bort sminket nu och fortsätta smsa :D loooooove it ;) Gillar även att vi fått fler frågor till frågestunden, men roligare om det blir ännu fler.. så --> http://monaochlollo.blogg.se/2010/december/nu-kor-vi.html#comment
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0