Min dag dåraaaa!

Hihi, skrev inte om min dag förövrigt. Den har vart rätt OKEJ. Kan slänga upp en video på när killarna är snälla mot Carl och kastar ut honom. Och efter tog dom mig..... Men filmen är inge vidare, man ser inte så värst mkt heller.
Kemin idag var ganska kul, både Sara och Tilda var sjuka så jag jobbade med Alex och det var skojj! Efter det tog jag Hannah och Vendela bussen stragiht to Skärholmen! Vi luffade omkring dä ett tag, hittade lite grejer och nu svider det i plonkan men min mor är generös och lade in 300 kr :D Tack mammiiii. Ska som sagt dit imorgon med, med Emmy och hennes mamma och kanske min mamma. Måste käpa fina julkläder!
PEACE!


Alex, Lysell och Vendiiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0