måndag

Statistiken är rätt bra redan nu :o Trodde inte alla va hemma nu haha :p Och igår höjdes den vääldigt mycket, så tycker att vi borde få en massa frågor nu till frågestunden!! Men iaf har varit i gamla stan idag, satt mest inne på ett fik och snackade med Z och lovisa, mycket trevligt! Shiit vad vi babblade på asså :p Sen när vi va på väg dit så möter vi några killar som sa att vi va gulliga och jag svarade tack, sen fråga de om vi ville ha deras nummer, men jag orkade inte gå tillbaka, för vi hade liksom gått förbi varann redan :p Alla va fula förutom han som fråga om vi ville ha hans nummer, han var OK, men inge mer ;) Eller hur Z och lovisa? :p Och Z du får skicka bilderna sen ;)
Är lite smått irriterad, som vanligt typ, men vad fan ska man göra när en sak upprepas 24 -.- Vet inte vad jag ska göra liksom.. Sen fryser jag på det. Min frostskada är bättre, det har varit helt okej idag :) Men eftersom jag frös lite i gamla stan så gör det ont nu igen.. Men tack vare att jag smärtsamt tagit på lotion så kan jag iaf ha byxor på mig nu, så jag ska inte klaga föör mycket :p Men nu ska jag ut i kylan igen och försöka få tag på en person!! Har inga bilder nu tyvärr, har iaf inte tid att leta efter några. Ikväll ska jag leta rätt på någon sån där "dagens.." eller "veckans.." Hörs :)
puss
Glöm inte frågestunden här --> http://monaochlollo.blogg.se/2010/december/nu-kor-vi.html#comment
Och lovisa det låter super det du skrivit till mig i utkast och ja jag fattar precis :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0