måndag - lucia

Härlig dag idag :D
Började med att jag fick skuss till skolan. Jag och Z stod och sminkade oss i skolan, vi bytte om och sånt. Vi gick första tåget, kunde max två hela låtar! Haha. Sen efter det gick vi ner och fikade lite, fick även veta mitt hemkunskaps betyg ;) eller troligtvis så blir det det betyget iaf. Sen nästa tåg, det gick bättre faktiskt! Det bästa tycker jag :) Sen efter det vare bara att byta om sen gå och äta lite lunch och sen rast i en timme. Efter det så vare dags för sista tåget, då niorna skulle kolla. Fyfan!! Nej, usch, det va bara jobbigt haha, tappade rösten i början också och sen nej usch vill inte ens prata om det :p Sen efter det så skulle vi gå ner till musiken igen och byta om. Precis när jag tar av mig min tröja och bara står i bh så kollar jag mot dörren och där står några killar och kollar på mig, shiit vilken panik jag fick asså! Typ slängde mig bakom alexandra och lysell. Först trodde vi att det va några i nian, men det visade sig vara några i sjuan, men ändå, sjukt pinsamt! Sen när vi skulle byta om skulle jag hämta mina mjukisar i skåpet, men då hittar jag inte nyckeln. Så kommer jag på att den säkert ligger i jackan, som va i skåpet, fan också!! Bara att gå och klippa det då.. Sen senare så hittar jag nyckeln i väskan iaf, sjukt irriterande! Måste fråga pappa när han kommer hem om vi har ett nytt.. men kommer säkert glömma det -.-
Men ja, det va typ min dag :) Sen efter skolan har jag bara gått ut med Z och älvira och gjort massa tråksaker :p Kollade nyss på paradise hotel också, shiiiet vad spännande det va asså! Vågade fan nästan inte kolla, ville verkligen inte att lin och erik skulle åka ut. Bara ni som kollar på det som fattar, men ändå :p Längtar redan tills imorgon, fast ändå inte för då är det bara två ggr kvar :( buhuuu!! Vad fan ska man kolla på då :o
Fett najs sovmorgon imorgon till 10.20 :D Har ingen hemkunskap, så har bara tre lektioner imorgon, varav en av dem, den sista är prov :) najsbajs, förutom provet då.
puss
sjukt söta, som en egen liten
tomtefamilj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0