LUCIA!

Glad Lucia på er alla. Idag fyller min bebis år. GRATTIS VÄRLDENS BÄÄSTA VENDELA PULLO GULLI MULLI TULLI WAMPER! LOVE U ♥♥♥♥♥♥ Imorgon fyller även min käraste farmor Irre år, jag får gratta henne imorgon.

Skolan var så jäääääääääävla chill idag. En lektion... KEMI... seriöst jag kommer typ få IG....... Jag fatar inget och vi har prov imorgon och jag har inte plugga och jag sitter vid datorn, hur smart är jag på en skala 1-10 ???????
Iaf, efter Kemin hade vi Lunch och sen gick vi på Lucia och sen var dagen slut. Så jäklans niiice. Tog sällis med Leo, det var ju trebligt, annars skulle man fått traska hem själv... Och Mona du är typ lite halvt döööv :) Jag skrek faneme ditt namn typ 5 gåner och den sjätte gången reagerar du :) Men pulli på dig, PEACE OUT FOLKET..... nu ska jag plugga Keim, tror jag fått ett sms från Sara också..... ska checka det, simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Vendela

tack underbara lovis!

älskar dig oxå wamper mullitull!! <33

2010-12-13 @ 16:58:22
URL: http://mjukrosa.blogg.se/
Postat av: elsa

du får ju fråga mig eller matilda om kemi ju! jag är mästarN^ av kemi! hähä

2010-12-14 @ 16:29:48
Postat av: lovisa

Hej hur är det?:)



jag är medlem på en sminksida där man samlar poäng genom att ex. värva andra! då man samlat tillräckligt får man ett presentkort på ex. hm hemskickat HELT GRATIS!

jag är nu jättenära på att få mitt presentkort så det skulle betyda guld om du ville bli medlem via denna länk då det ger mig poäng;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371

2010-12-14 @ 16:50:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0