lördag

Tjaaa!
Äntligen kan man se att det snart är ett kök på övervåningen :D nu saknas bara alla elektriska prylar och luckorna och lådorna :) grymt skönt! Idag har jag bara haft en chilldag, eftersom jag mådde pissdåligt imorse. Men nu mår jag bättre, fast fortfarande inte helt bra :( Men jag ska inte klaga. Men hatar att inte orka göra nått liksom...
Tänkte bara skriva lite och lägga in lite bilder på de små djuren som gjort mig sällskap i soffan idag :D Tänkte visa bild på mig också men ångrade mig xd Nu ska jag äta en havreboll som min kära mami köpt till moii :) Är man en snäll flicka så är man ;) Det lönar sig att vara snäll, hihi. Fast igår fick jag lite flip på henne, men det är över nu. Skriver senare.
puss



älvira låg lite konstigt såg jag nu haha,
bara ena tassen som
syns xd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0