Lollo - Årets

Druckit alkohol? jaa
Rökt vattenpipa? Ja
Fått ett sugmärke? av Sara :D

Gjort ett sugmärke? kommer inte ihåg om jag gjorde tillbaka ;)
Har haft oskyddat sex?
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? nej 
Gjort något dumt? det har jag säkert
Gjort något som du ångrar? Har jag säkert 
Strulat med ditt ex? Näpp

Fixat dig i flera timmar?
Gråtit inför mer än 10 personer? Det kanske det va ? :)
Smygit ut? Venne ;)

Sovit brevid någon av samma kön? aah

Sovit brevid någon av motsatt kön? yes
Lekt med någons känslor? Nää

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Näää?
Gråtit dig till sömns? Ja
Gråtit framför någon du älskar? jaa? Räknas familj? :D
Kysst en tjej? pussat 
Vaknat av att du gråter? Nää
Skrikit ord som hora och slampa till någon? Kommer inte ihåg
Slagit någon på skoj? Jaadåå! :D

Blivit slagen på skoj? Ooooojaaa, jag har så snälla grabbar i min klass :D

Lärt känna över 10 stycken nya människor? ehm ja
Gått bakom ryggen på någon? Det tror jag inte i af
Badat i havet? tror det.. räknas östersjön? :D
Har haft snöbollskrig? Hahaha, jaaa!  Och snöbolls rugby ?? :D DET VAR KUL! :D

Sett en hel fotbollsmatch? VM :D
Inte sovit på en hel natt?
Aaaaa
Varit på sjukhuset?
Nääppp

Sovit i över 12 timmar? aah

Sett en film mer än 10 ggr? JAAA :D
Tagit någon på röven? Jadåå ;)

Lärt känna någon via internet? hmmmm, venne ;)
Velat dö? venne, tror inte det
Fått ett IG?
nää
Fått ett MVG? näää ;)
Åkt buss i över 10 timmar? bil i 6 timmar ? :D
Varit ute en hel natt? Nää
Blivit tagen av polisen? Kommer inte ihåg om det var i år eller förra året ? :D
Skällt ut en lärare? Lackat sönder på en lärare? ;)

Fått en utskällning av en lärare? Näää, eller när jag var mindre men inte i år ;)
Svikit en vän? Nää, det tror jag itne
Blivit sviken av en vän? Nää, men blivit besviken på en ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0