lite allmän fakta

  • Har helt glömt bort att ta bilder idag!! Och jag har tvättat bort sminket och sitter med fula kläder på mig, så tyvärr, bröt just det jag lovat..
  • Martina hade tydligen egen nyckel, så jag behövde ju inte alls släppa in henne :p
  • Åååh nej det är fotboll imorgon på idrotten :( tack vare alex och joel som tydligen ska hålla lektionen. Baaaaajs också! Asså varför.
    Hej jag heter mona och kommer göra bort mig totalt imorgon.nu, tyyyp.
  • Ikväll är det final i paradise hotel!!! Taaggga!!! Fyfan vad spännande asså, shiiit.
  • Min ljusstake har slutat fungera, fast tror det är timern det är fel på.
  • Lovisa, jag hör ingen plogbil hos mig :(
  • Nu ska jag gå och ge katten mat innan hon biter sönder allt i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0