läggdags

Jag, mamma och pappa pratade lite om vinterjackor och jag tycker att jag borde få en ny även om jag har typ fem andra vinterjackor, men ingen är liksom tillräckligt varm.. och mamma va helt säker på att jag hade en varmare än den jag har, men det är det jag inte har. Sen börja vi prata lite om kylan och så. Sen nu ikväll kommer hon in i mitt rum och bah: - Nej, men titta mona här har du ju ett par till skor som du kan använda. Jag bah : - De är dina skor mamma? Hon bah: - Vaa, äre?? Jag: - Jaa, hahah. Det va dem vi köpte där blablabla. Hon bah: - Juste! Men va det inte de här som va hala att gå i? Jag: - Men inte vet jag, hur ska jag kunna veta hur hala dina skor är att gå i ?? :p Hon: - Nää men dem här hade jag helt glömt bort. Dem här ska jag börja använda igen :D Typ jätteglad. Hahaha, duktigt mamma! Men iaf, jag tycker, och kommer förhoppningsvis att få en ny vinterjacka om det blir ännu kallare, vilket det nog blir. Eftersom jag fått frostskada på benet kan jag ju lika gärna få det någon annan stans och fryser hela tiden när jag är ute, även om jag har täckisar och sånt.. Jag har för tunn jacka helt enkelt!
Sitter och smsar lite samtidigt som jag kollar lite på datan. Är grymt trött men ändå för pigg för att sova. Imorgon ska vi kolla på film med 9A, mycket trevligt!! Vi ska ha knytis, kuul liksom. Börjar halv tio, slutar runt ett, då blire köpa julklappar :D Tack och lov att min brorsa slutar tidigare än mig imorgon, för det innebär att han måste ta älvira, fast det egentligen är jag som brukar ta på onsdagar, hahahah!! :D Nää, nu ska jag göra mig klar för sängen :) Och sara, om du läser detta, för det första hoppas jag att du skrivit en fråga till frågestunden ;) sen för det andra så kan ni komma, som vanligt, på julmorgonen och säga god jul, om ni ska hit till huddinge, för vi åker inte fören lite senare tror jag, men jag kan smsa :) sen för det tredje så får du skicka bilderna från höstlovet :) Eller så gör vi så att du tar med usb när du kommer hit nästa år ;) Jag tycker vi hörs på sms, pusspårej :)<3

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0