Just the way you are - River Flows In You

Hej på er sötisar!
Sitter och spelar lite piano. Nu kan jag Just the way you are och river flows in you, med komp!!!!!!! Fast itne så bra, det går lite segt men det är ju alltid något! Jag har fått ett nytt element i mitt rum, eller jag har två nu, så nu äre kokgett i mitt rum... Okej, vad har jag gjort idag då? Ätit frukost, spelat piano? Haha, mkt har man hunnit. Nej men nu ska jag kolla om jul lunchen är klar. Vi ska fira jul hos moder-jord idag! Aja, ha en forsatt trevlig dag alla sötnosar!
PUSS PÅ ER, PEACE♥♥

Kommentarer
Postat av: william

roligt att du kan dom låtarna:D

2010-12-26 @ 14:44:04
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0