Julstrul !

Hej på er, alla faaans!
Nu sitter jag och kollar på lite videos från idag. Det var ju Julstrul i vår skola idag. Vilka kreativa och talangfulla elever det finns i vår skola! Kan ju lägga upp lite klipp sen :) Jag tror Mona och hennes klass är på det just nu men min klass var på morgonen. Maria Sauma var ju då som vanligt grymmast :) Sjukt duktig är hon! Blött vare när man skulle gå tillbaka till skolan igen. Vi hade bara en lektion när vi kom tillbaka och det var Engelska och då kollade vi bara klart på en film. Jag har inget att göra idag, har inge plugg eller nått så från min sida kommer det komma massa uppdateringar! Och det gillar ni eller hur ? :) PEACE!



Kommentarer
Postat av: bert karlsson

jag hatar det, alltså att du kommer uppdatera mycket!!!!!!!!!!!

2010-12-17 @ 14:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0