Jullooooov!

Hej hallå där, kött och blåbär!
Min data dampade så fick skriva om hela skiten igen, seriöst jag flippar...... -.-
Vi hade ju då en så kallad avslutning idag... aaa eller vi kollade på film - Forrest Gump - med 9c. Den var bra, hade inte sätt den innan... jag vet, jag är efter! Efter lunch fick vi betygen, sen vid halv två kom Emmy och hämtade mig och vi drog till Skärholmen! Hittade ett par GRÖNA Jeans-Tights.... Alla i Huddinge kommer mobba mig, för tror inte Huddinge-bor gillar sådana byxor, men alla i Nykvarn älskar't... Jaa, jag har nog lite Nykvarns gener i mig, SJÄLVKLART!

Nu sitter jag och lyssnar på All I Need Is You, diggar den staaaarkt! Lyssnade nyss på Imma Do My Thaaaang! Hihi, härligt. Käkade mat nyss, seriöst jag gillar prins korvar, hihi... busigt där! Snart ska jag måla om mina naglar, lägga fram kläder tills imorgon och smörja in mig med bodylotion. Ska ju till farmor imorgon! Ska bli trevlans, nej nu ska jag kila! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0