julafton om fem dagar

Julklappen som vi beställt till mamma och pappa hade min brorsa lagt in i mitt rum när jag kom hem idag, så har slagit in den fint nu också :) ska bli kul åå se hur mina föräldrar reagerar när de öppnar julklappen på fredag ;) Jag har bara slagit in fem julklappar än så länge. Men i veckan ska jag, mamma och bror min åka och köpa det sista :) Så då blir det ett antal julklappar till. Det kanske kommer bli runt 7 julklappar till ena min brorsa haha :p Men bara kanske.. :p Så kommer slå in några julklappar till innan fredag :) Juste en till martina också, sen kanske släkten, vet inte hur vi skulle göra med det. Sen en present till Z också, vet exakt vad jag ska köpa men har bara inte haft tid för't.
Jag är sjukt trött, somnade runt två, halv tre och vakna vid åtta idag. Har ont i huvudet, magen och halsen, lite halv kul sådär, som vanligt, vet inte vad det är för fel på mig?? Men ska ringa Z nu igen, sen ska min brorsa förklara en sak för mig, höörs :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0