Jazz & Blues

Hej hallåååå!!
Tur att ni har Mona som håller er uppdaterade, annars skulle denna blogg inte vara någonting värt!
Men jag har en anledning, har skrivit min Kim Novak grej på datorn och nu håller jag på med mitt musik arbete, men vet ni vad... Vendela Sofia Bornström avbröt mig och började spama mig och sa att jag skulle blogga (det har hon rätt i) MEN det är hennes fel om jag inte hinner klart med den ikväll. I af, jag ber om ursäkt för min usla uppdatering. Ni får tacka Mona för att hon har hållit uppdateringen uppe!! Nej nu ska jag nog fortsätta på min musik grej, det är faktiskt ganska kul om jag ska vara ärlig! Simma lugnt, folket PEACE!


skills ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0