Jävla rubrik....

Hej hallå!
Våra gäster drog för kanske en timma sen och jag har hunnit titta på Kenza och Tyra Show. Haha, seriöst dom är så jäääklanns ruuligaa. Har även ätit också. Våra gäster var då våra kusiner. Vi satt och degade i soffan mest hela tiden, he-he.... lite lussebullar och glögg på det hela också! Härligt! Snart tror jag att jag ska pallra mig ut i vinter kylan och åka UGGS med Ellen. Kan ju skriva mer när jag kommer hem. Mona har skött bloggen bra idag, jag ber om ursäkt för att jag inte har det. Nu är det bara att vänta tills Mona räddar dagen igen med bilder från hennes trevliga tjej kväll!
Mona detta är min åsikt: FÄRGA HÅRET BRUUUNT! Fast du har en poäng, om du vill färga håret blont igen är det ju ganska svårt att få till den rätta färgen :) PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0