jag uppdaterar inte dåligt iaf..

..frågan är bara om jag ens skriver nått nödvändigt. Vad blir det här, typ sjätte inlägget från mig idag eller :p
Statistiken har höjts nu iaf, verkar som att flera är hemma nu eller har tid att sitta vid datan :p Jag ska inte skriva ett långt inlägg. Tänkte typ bara säga godnatt och att jag har allt klart inför imorgon nu. Va nyss åå hämtade en lykta, men den blir jättevarm.. Såhär löd min och mammas konversation:
Mamma - Va lyktan bra?
Jag - Aah, fast det jag funderar på är om den kommer bli för varm här, eftersom det är små hål här uppe på, kolla här.
Mamma - Aah vi får kolla det.
Jag - Ja, för det blir ju lite pinsamt om jag går där i ledet på väg in och så helt plötsligt blir det jättevarmt så att jag inte klarar av att hålla den längre, så måste jag typ ställa ner den eller så kommer jag tappa den och förstöra hela tåget och stämningen..
Haha, kan verkligen se det framför mig.. :p Men vi får lösa det på nått sätt. Snart blire sängen och sms för min del. Godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0